اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

رئیس جمهور کشور، امروز برندگان دومین دوره جایزه “NAFES” را اعلام کرد

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری امارات الیوم، امروز، حضرت شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس جمهور کشور، که خداوند او را حفظ کند، در کاخ البحر ابوظبی، ده برنده از بخش انفرادی جایزه «نفس» را در دومین دوره آن در سال‌های 2023-2024 پذیرفت. این مراسم در حضور جناب شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون رئیس جمهور امارات، معاون نخست وزیر، رئیس دفتر ریاست جمهوری و رئیس هیئت مدیره شورای رقابت امارات برگزار شد.

در این مراسم، حضرت شیخ محمد بن زاید ضمن تبریک به برندگان جوایز، آرزوی موفقیت در تداوم تعالی آنها را نمود و از زحمات همکاران موفقیت در حمایت از اهداف شورای رقابت امارات و چشم‌انداز این ایالت نسبت به اهداف امارات در بخش خصوصی تشکر و قدردانی کرد.

حضرت شیخ محمد بن زاید با برندگان به تبادل نظر پرداختند و توضیحاتی را در مورد تجربیات و داستان‌های موفقیت آنها در کار در بخش خصوصی و همچنین دستاوردها و ابتکارات آنها که واجد شرایط برنده شدن این جایزه بود، گوش دادند. ایشان بر تمایل رهبری برای تشویق کادرهای ملی برای ادامه تعالی خود در بخش خصوصی در زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف حرفه‌ای تأکید کردند.

همچنین، جناب آقای غنم بوتی المزروعی، دبیرکل شورای رقابت امارات، در حضور سایر مقامات این شورا، در خصوص برنامه‌ها و پروژه‌های این شورا از جمله جایزه «NAFES»، دسته‌بندی‌ها، ارزیابی و انتخاب برندگان توضیحاتی ارائه کرد.

برندگان نیز از دیدار با حضرت شیخ محمد بن زاید ابراز خوشحالی کردند و بر تمایل خود برای ادامه راه تعالی برای دستیابی به چشم‌انداز و جاه‌طلبی‌های رهبری برای توانمندسازی جوانان در بخش خصوصی تأکید کردند.

در این مراسم، جمعی از مقامات بلندپایه کشور از جمله حضرت شیخ خالد بن محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی، و سایر شیوخ و مقامات حضور داشتند.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا